اجرای بسته بیمه ای صنایع کوچک موجب تضمین منابع مالی صنعتگران می شود

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گفت: فعالان صنایع کوچک در شهرکهای صنعتی به منظور اطمینان از آینده اقتصادی خود حتما این بیمه نامه‌ها را تهیه کنند.

گیلان صدر: فریبرز سعیدی کیا با اشاره به اجرای بسته بیمه‌ای خاص صنایع کوچک در کشور، گفت: این اقدام حمایتی موجب ایجاد امنیت روانی در صاحبان صنایع می‌شود.

وی بهبود فضای کسب و کار و تقویت تولید داخلی را از جمله مهم‌ترین اهداف این طرح دانست و افزود: ایجاد امنیت روانی برای صاحبان صنایع از دیگر پیامدهای اجرای بسته بیمه‌ای ویژه صنایع کوچک است.

سعیدی کیا با اشاره به اینکه کمبود نقدینگی عمده‌ترین مشکل صنایع کوچک است، عنوان کرد: این اقدام حمایتی به تضمین منابع مالی نیز کمک می‌کند.

وی بسته بیمه‌ای صنایع کوچک را شامل جبران خسارت ناشی از انفجار و صاعقه و بیمه جامع اموال، بیمه مسئولیت جانی و مالی در قبال اشخاص ثالث، بیمه مسئولیت کارفرما در برابر کارکنان ویژه فعالیت‌های صنعتی، خدماتی و تولیدی و همچنین شکست ماشین آلات معرفی کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ادامه داد: پوشش درمان تکمیلی کارکنان و بیمه اعتباری به منظور فروش محصولات تولیدی و رفع دغدغه عدم وصول مطالبات نیز در بسته حمایتی صنایع کوچک پیش بینی شده است.

سعیدی کیا با بیان اینکه بسته مذکور تمامی خسارات احتمالی صنایع کوچک را جبران می‌کند، یادآور شد: متاسفانه برخی از واحدهای فعال در شهرک‌های صنعتی که از پوشش بیمه‌ای بی‌بهره بودند پس از خسارات وارد شده در سالهای گذشته نتوانستند مجددا سرپا شوند.

این مقام مسئول بر اهمیت بیمه و تضمین سرمایه‌های کشور تاکید کرد و افزود: این بسته بیمه‌ای یک پشتوانه برای صنایع کوچک است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح شاهد تسهیل و رونق فعالیتهای اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک در فضای کسب و کار باشیم.

وی گفت: توصیه ما به فعالان صنایع کوچک در شهرکهای صنعتی این است که به منظور اطمینان از آینده اقتصادی خود و آرامش بیشتر در فعالیت‌ها حتما این بیمه نامه‌ها را تهیه کنند.

نوشته مشابه

استقبال گردشگران نوروزی از جشنواره بهار در بهار منطقه آزاد انزلی

استقبال گردشگران نوروزی از جشنواره بهار در بهار منطقه آزاد انزلی

به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی،یکی از مهمترین بخش های مورد استقبال و توجه گردشگران نوروزی قرار گرفته است، برگزاری جشن بهار در بهار با اجرای موسیقی سنتی و فولکلور گیلان زمین و برنامه های شاد و مفرح...

نظارت میدانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از اماكن اقامتی و گردشگری

نظارت میدانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از اماكن اقامتی و گردشگری

به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، محمدسجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان به همراه اعضای ستاد خدمات سفر از آخرین وضعیت امکانات و خدمات گردشگری در حال ارائه از سوی بخش های مختلف بازدید به...

سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه متعلق به اتاق بازرگانی ایران است

سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه متعلق به اتاق بازرگانی ایران است

به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط عمومی اتاق بازرگانی گیلان: استان گیلان دارای ظرفیت های ارزشمندی بوده و بیش از یک قرن با اتحاد جماهیرشوری سابق و فدراسیون روسیه کنونی دارای روابط تجاری می باشد . استان گیلان با داشتن ظرفیت های زیرساخت لجستیکی دریایی و...

رتبه برتر بنیاد مسکن گیلان درانعقاد قرارداد تسهیلات مسکن روستایی

رتبه برتر بنیاد مسکن گیلان درانعقاد قرارداد تسهیلات مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از کسب رتبه برتر کشوری بنیاد مسکن استان در تعداد پرونده های انعقاد قرارداد شده با بانک های عامل، در پرداخت تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی سال ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش گیلان صدر حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.