بخشی از مشکلات در زمان بحران به ضعف عملکرد ما برمی‌گردد

به گزارش گیلان صدر، فرماندار شهرستان رشت در جلسه بررسی مباحث مدیریت بحرات و ضعف برق شهرستان رشت که با حضور مدیران کل استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان اینکه رشت نسبت به شهرستانهای دیگر استان در زمان بارش های آسمانی بیشتر دچار مشکل می‌شود، گفت: بخشی از مشکلات طبیعی است اما بخشی دیگر به ضعف عملکرد ما برمی‌گردد.

میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه ما می‌توانیم با ارتقای سطح آمادگی و بانک اطلاعات ماشین آلات ونیروهای انسانی و هوشیاری لازم و حضور تمام وقت این مشکلات را به حداقل برسانیم، تصریح کرد: پیشرفت پروژه ها در سطح شهرستان بخشی به آب و هوای شهرستان و بخشی دیگر به داشتن امکانات را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت های ملی و استانی برای اتمام پروژه‌ها باید استفاده کرد، افزود: یکی از اهداف برگزاری این جلسه انتظار پیگیری ویژه نمایندگان مجلس و تامین اعتبارات ملی برای اتمام پروژه های شهرستان است.

فرماندار شهرستان با خطاب قراردادن شهرداران گفت: تاکید بنده به شهرداری‌ها این است که بانک اطلاعاتی نیروهای انسانی و ماشین آلات خود را تقویت و به بروز رسانی کنند.

وی با اشاره به بارش احتمالی برف و باران شدید در آینده گفت: از هر دستگاهی یک نماینده در کارگروهی که در فرمانداری تشکیل خواهد شد حضور داشته باشند.

مومنی زاده ادامه داد: کمیته بازرسی نیز برای نظارت بر ستاد بحران تشکیل خواهد شد تا به این واسطه بتوانیم نقص‌ها و مشکلات را برطرف کنیم و نیز نظارت بیشتری انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات اصلی انسداد راها در زمان بحران و بارشهای شدید است، تصریح کرد: متاسفانه همیشه شاهد انسداد راها در زمان بارش برف هستیم که باید در این زمینه تیغ‌های برف روب به تعداد تهیه شود و دستگاهای برف روب نیز تجهیز شوند.

فرماندار رشت با بیان اینکه قطع برق مشکلات زیادی را برای مردم به همراه می‌آورد، گفت: اکیپ‌های رسیدگی و فنی و خدماتی برق شبانه روز در زمان بارش شدید و بحران باید حضور داشته باشند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تقویت شبکه برق نیازمند بودجه ملی است، گفت: رایزنی هایی را به همراه نمایندگان در وزارت نیرو در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: بخشداران و شهرداران ستاد بحران را تشکیل دهند و نیز دهیاران را بخشداران فعال کنند و نیز در حاشیه خیابان‌ها شاخ و برگ های درختان کوتاه شود و نیروی انتظامی و پلیس راهور تا پایان فصل سرما در صحنه با امادگی لازم حضور داشته باشند.

مومنی زاده در پایان در در مورد نانوایی‌ها گفت: تمام نانوانی هایی باید دوگانه سوز شوند تا در زمان بحران هیچ نانوایی تعطیل نشود.

دیارمیرزا

نوشته مشابه

اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت توسط شرکت گاز گیلان

اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت توسط شرکت گاز گیلان

شرکت گاز استان گیلان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود اقدام به بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت کرده است. به گزارش گیلان صدر: روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، روز سه شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مراسم تقدیر...

هرچه وحدت پایدار شود به همان اندازه از تفرقه افکنی و تهدید دشمنان در امان خواهیم بود

هرچه وحدت پایدار شود به همان اندازه از تفرقه افکنی و تهدید دشمنان در امان خواهیم بود

رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از شهرستان تالش در جمع علما و معلمان حوزه علمیه اهل سنت شهرستان تالش حضور یافت. به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از شهرستان تالش...

برخورداری از نیروی انسانی توانمند جزء مزیت های شركت است

برخورداری از نیروی انسانی توانمند جزء مزیت های شركت است

مسعود صادقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع تعدادی از برقکاران و کارکنان شرکت حضور یافت و ضمن تبریک این روز از زحمات کارگران سطح شرکت تقدیر و تشکر کرد. به گزارش گیلان صدر: صادقی خاطرنشان کرد: منابع انسانی در هر سازمان...

بازداشت ۵۷ محكوم متواری در گيلان

بازداشت ۵۷ محكوم متواری در گيلان

رئيس پليس آگاهي استان از شناسايي و دستگيري ۵۷ نفر از محكومان متواري در طرح عملياتي يك روزه در گيلان خبر داد. به گزارش گیلان صدر: سرهنگ “عليرضا حدادي” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس هدف از اجراي طرح‌هاي انتظامي را افزايش احساس امنيت و همچنين کاهش جرايم در سطح...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.