در هیات‌های ورزشی به دنبال دسته و جناح بندی نباشیم

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باید سیاسی کاری را از هیات‌های ورزشی دور کنیم، گفت: در هیات‌های ورزشی به دنبال دسته و جناح بندی نباشیم و افراد فنی را بیاوریم.

به گزارش گیلان صدر، مریم بخشی در مجمع عادی سالانه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان که با حضور رئیس فدراسیون در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: جغرافیای خاص استان باعث شده تا رشته کوهنوردی و صعودهای ورزشی به صورت جدی توسط علاقمندان پیگیری شود که مهمترین چالش در این حوزه مشکلات بخش سخت افزاری است.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: در کمیسیون ماده ۸۸ تصمیم گرفته شد در راستای استعدادیابی ورزشکاران، دیواره سنگنوردی سالن یادگار امام به هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تحویل داده شود.
وی در ادامه با بیان اینکه باید سیاسی کاری را از هیات‌های ورزشی دور کنیم، گفت: در هیات‌های ورزشی به دنبال دسته و جناح بندی نباشیم و افراد فنی را بیاوریم. همواره در استان برای بالا بردن توان مجامع عمومی تلاش می‌کنیم و با برگزاری این مجامع در تلاشیم تا هیات‌های ورزشی بتوانند با کمترین خطر طول دوره خود را طی کنند.
در ادامه ابوالفضل صادقی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: همدلی و وفاق بسیار خوبی بین جامعه ورزشی گیلان حضور دارد.
وی با بیان اینکه هیات استان، فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان سه ضلع پیشرفت هر رشته ورزشی هستند، افزود: با توجه به شرایط گیلان و برخورداری از قلل متعدد باید زمینه توسعه همگانی و استعدادیابی را در رشته کوهنوردی و صعودهای ورزشی بیش از پیش فراهم کنیم.
برنا

نوشته مشابه

سرپرست نایب رئیس انجمن کشتی کارگری استان گیلان منصوب شد

سرپرست نایب رئیس انجمن کشتی کارگری استان گیلان منصوب شد

به گزارش گیلان صدر: طی حکمی از سوی محمد تطهیری مقدم، سرپرست هیئت ورزش کارگری استان گیلان، وحید فرحپور به عنوان سرپرست نایب رئیس انجمن کشتی کارگری استان گیلان منصوب شد. متن این حکم به شرح ذیل است؛ جناب آقای وحید فرح پور سلام علیکم نظر به تعهد تخصص و...

درخشش گیلانی ها در رقابت های انتخابی تیم ملی موی تای

درخشش گیلانی ها در رقابت های انتخابی تیم ملی موی تای

مرتضی گل آرا رئیس انجمن موی تای استان گیلان و پهنه شمال کشور: مدال های رنگارنگ گیلانی ها در رقابت های انتخابی تیم ملی موی تای نشانگر اعتلای سطح فنی و موفقیت های ورزشکاران این رشته کهن نسبت به گذشته است . به گزارش گیلان صدر: استاد مرتضی گل آرا...

رونمایی از رفاهی کارت رزمی با حضور معاون وزیر ورزش

رونمایی از رفاهی کارت رزمی با حضور معاون وزیر ورزش

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه عزت و پیشرفت از رفاهی کارت رزمی در گیلان رونمایی شد . گیلان صدر؛ به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزش های رزمی استان گیلان؛ برنا فیروزی در مراسم رونمایی از رفاهی رزمی...

مسابقات تک حرکت لیفت قدرتی کاپ آزاد رشت برگزار شد

مسابقات تک حرکت لیفت قدرتی کاپ آزاد رشت برگزار شد

مسابقات تک حرکت لیفت قدرتی (قوی‌ترین مردان) کاپ آزاد جام خلیج فارس شهرستان رشت در سالن ۶ هزار نفری رشت برگزار شد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان رشت، ۱۵ اردیبهشت ماه، مسابقات تک حرکت لیفت قدرتی (قوی‌ترین مردان) کاپ آزاد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.