شهرک صنعتی سفیدرود رشت ظرفیت فراوانی برای راه اندازی صنایع مادر و کوچک دارد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: شهرک صنعتی سفیدرود رشت ظرفیت های فراوانی برای راه اندازی صنایع مادر و صنایع کوچک دارد.

گیلان صدر: فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان طی بازدیدی از شهرک صنعتی سفیدرود رشت با اشاره به مزایای این شهرک‌صنعتی خاطرنشان کرد: قرار داشتن در مرکز استان به عنوان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی و نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل مزایای این شهرک است.

سعیدی کیا در ادامه تصریح کرد: در استان هزاران هکتار عرصه شالیزاری و زراعی وجود دارد این در حالی است که عرصه‌های صنعتی موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان ۱۸۵۸ هکتار است که از این میزان ۳۰ درصد از آن نیز به تأسیسات و فضای عمومی داخل شهرک‌ها اختصاص یافته است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان لزوم حفظ محیط زیست در استان را لازمه‌ توسعه دانست و تصریح کرد: با توجه به این امر مهم، از سوی دیگر گیلان باید واجد حداقل‌های لازم برای استقرار صنایع باشد تا علاوه بر تضمین تولید و اشتغال برای استان و نیل به موفقیت‌های صنعتی مباحث زیست محیطی و حفظ منابع طبیعی استان را نیز مدیریت کند.

سعیدی کیا تجمیع صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را تنها راه علمی و عملی در حفظ محیط زیست استان عنوان کرد و افزود: در غیراینصورت پراکندگی صنایع می‌تواند مشکلات بسیاری را برای استان ایجاد کند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان با اشاره به پتانسیل‌های موجود درگیلان اظهار داشت: اجرای زیر ساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، موجب پویایی وفعال شدن شهرک‌ها و نواحی صنعتی شده و رغبت سرمایه گزاران جهت سرمایه گذاری، تولید و اشتغال را بدنبال خواهد داشت.

وی در ادامه بیان داشت: تکمیل وتوسعه زیر ساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و رفع نیاز صنعتگران ازجمله مهم‌ترین اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوده که امید است با افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها گامی مناسب در جهت رشد و تعالی صنعت استان برداریم.

نوشته مشابه

معرفی ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید در اكسپو ۲۰۲۴

معرفی ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید در اكسپو ۲۰۲۴

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد: برای نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حدود ۲۰۰ بسته‌ سرمایه‌گذاری برای پیشنهاد به سرمایه‌گذاران خارجی در حال آماده‌‌سازی است. به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ حجت الله عبدالملکی در...

گسترش همکاری با استقرار هیأت بازرسی در سازمان منطقه آزاد انزلی

گسترش همکاری با استقرار هیأت بازرسی در سازمان منطقه آزاد انزلی

به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، سجاد ده ده جانی، مدیرکل بازرسی استان گیلان با محمد سجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان دیدار کرده و در خصوص راهکارهای توسعه همکاری ها و هم افزایی میان...

برگزاری آزمون ارزیابی شایستگی مدیران اداره کل صمت گیلان

برگزاری آزمون ارزیابی شایستگی مدیران اداره کل صمت گیلان

به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی گروه دانش بنیان کاشف این برنامه در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین سالجاری در رشت اجرا شد. بر اساس این گزارش، طبق بخشنامه دستورالعمل نحوه ارزیابی و توسعه شایستگی های عمومی مدیران حرفه ای، دستگاه های اجرایی موظفند شایستگی های...

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

چینی ها از بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی استقبال کردند

یک هیئت تجاری خارجی از کشور چین با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و پیرامون انجام سرمایه گذاری در این منطقه به مذاکره پرداختند. به گزارش گیلان صدر؛ در این نشست رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با معرفی ویژگی های ممتاز جغرافیایی این منطقه...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.