وجود ۱۳۰ نقطه حساس در گیلان | تبعیضی در خاموشی ها نداشتیم

 مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به وجود ۱۳۰ مرکز و منطقه حساس در استان و عدم اعمال خاموشی ها در این مناطق گفت: تبعیضی در خاموشی ها نداشتیم.

گیلان صدر:محمد اسماعیل هنرمند در گفتگویی با اشاره به اینکه یکی بحث‌های امروز کشور مربوط به تبعیضی در خاموشی ها  و قطعی‌ها است، افزود: تلاش می‌کنم تا به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه صنعت برق کشور امسال با چالش جدی مواجه است، گفت: متأسفانه شاهد فاصله زیاد بین تولید و مصرف برق هستیم امروز تولید برق در کشور بیش از ۴۵ هزار مگاوات و میزان مصرف بیش از ۶۷ هزار مگاوات است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به اینکه افزایش دما، استخراج غیر مجاز رمز ارزها و عدم تعمیر نیروگاه از مهمترین دلایل خاموشی‌ها است، افزود: تلاش می‌شود تا میزان و تعداد خاموشی به ویژه در بخش خانگی کاهش یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین بار خاموشی‌ها را صنایع بزرگ در کشور متحمل شده اند، اضافه کرد: عدم رعایت جدول خاموشی‌ها نیز به این دلیل است که این جداول بر اساس تعریف بحران طراحی و پیش بینی شده و ممکن از در زمان بروز بحران تغییراتی در آن ایجاد شود.

هنرمند ادامه داد: باید به دو نکته توجه شود که اگر بحرانی که پیش بینی شده درست نباشد جدول رعایت نمی‌شود و فرصتی برای اطلاعی رسانی نیز وجود ندارد.

وی اضافه کرد: زمانی نیز پیش بینی بحران به درستی انجام شده اما بعد از خاموشی و زمان اتصال، تجهیزات دچار مشکل شده که باید برطرف شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه بیان این مطالب توجیهی برای وجود مشکل و نارضایتی مشترکان نیست، ادامه داد: آنچه که وجود دارد همه باید تلاش کنند تا این مشکلات برطرف شود.

وی همچنین به شایعات منتشر شده در جامعه مبنی بر اینکه چرا گیلانی که تولید کننده برق است باید بیش از سایر استان‌ها دچار خاموشی شود، گفت: تقسیم بندی ها وزارتخانه تعیین و اعمال می‌شود.

هنرمند با اشاره به اینکه امسال از سایر استان‌ها نیز شاهد ورود برق به استان گیلان بوده ایم، تصریح کرد: شایعه بعدی درباره کم بودن خاموشی‌ها در برخی مناطق شهر است که این موضوع نیز وابسته به وجود مرکز حساس همانند بیمارستان‌ها و یا مراکز امنیتی در آن منطقه است.

وی ادامه داد: خاموشی‌ها در شهرستان نیز بر اساس ساز و کارها شهرستانی برنانه ریزی شده اما استثنائاتی نیز در این زمینه وجود دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به وجود ۱۳۰ مرکز مهم و حساس در استان، ادامه داد: تنها برای شرایط بحرانی نمی‌توانیم برق جداگانه در ین مناطق تعریف کنیم امروز در شرایط بحرانی قرار داریم باید رعایت شود تا مشکلی پیش نیاید.

نوشته مشابه

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان و کارگران ساختمانی در سال جدید اعلام شد

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان و کارگران ساختمانی در سال جدید اعلام شد

ضرایب دستمزد مبنای کسر حق بیمه رانندگان در سال 1403 بین 1/1 تا 1/65 برابر حداقل دستمزد ماهانه و بر اساس درون یا برون شهری بودن فعالیت و نوع وسیله نقلیه و ضرایب دستمزد برای کارگران ساختمانی بین 1/3 تا 1/9 برابر حداقل حقوق و بر مبنای سطح مهارت می...

دستمزد مبنای کسر حق‏ بیمه در سال 1403 از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ گردید

دستمزد مبنای کسر حق‏ بیمه در سال 1403 از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ گردید

حداقل دستمزد روزانه مبنای حق بیمه بیمه شدگان مشمول قانون کار و تامین اجتماعی در سال 1403 برابر دو میلیون و سیصد و هشتاد و هشت هزار و هفتصد و بیست و هشت ریال میباشد که ارقام کمک هزینه های رفاهی انگیزشی ، کمک هزینه مسکن ، پایه سنواتی نیز...

در 15 سال گذشته تعداد مستمری بگیران تحت پوشش استان 200 درصد رشد داشته است

در 15 سال گذشته تعداد مستمری بگیران تحت پوشش استان 200 درصد رشد داشته است

تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان به عنوان اصلی ترین گروه تعهد گیرندگان سازمانی در پانزده سال اخیر سه برابر شده است و بازنشستگان و بازماندگان بزرگترین سهم را در میزان این رشد دارا هستند . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره...

عرضه 14 تن مرغ و 2 تن ماهی توسط زندانیان لاهیجان به بازار عید کشور

عرضه 14 تن مرغ و 2 تن ماهی توسط زندانیان لاهیجان به بازار عید کشور

در زندان لاهیجان در بخش های مختلف ازجمله پرورش مرغ، گاو و گوسفند، شترمرغ، بلدرچین، ماهی ها، صیفی کاری و ... برنامه های اشتغال درنظر گرفته شده که این امر علاوه بر به کارگیری زندانیان، نقش مستقیم در معیشت خانواده آنان دارد و از روی دیگر می تواند در کاهش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.