اجرای طرح تاب آوری شبکه های فشار متوسط در گیلان ادامه دارد

  1.  بمنظور افزایش ضریب اطمینان شبکه و رفاه حال مردم طی اجرای طرح تاب آوری جهادی خطوط فشار متوسط در شهرستان خمام 4200 متر شبکه 20 کیلوولت فرسوده با سیم های جدید جایگزین شد.

گیلان صدر: محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفتاز ابتدای سال ۹۹ و با پیاده سازی طرح تاب آوری شبکه های فشار متوسط ، ضریب اطمینان و پایداری شبکه های توزیع برق استان پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی افزودنهم اسفند سالجاری نیز ۴۲۰۰ متر شبکه فرسوده فشار متوسط در دو فیدر چینی سازی و چوکام شهرستان خمام با اعتباری معادل ۴۸۷۰ میلیون ریال با سیم های جدید جایگزین شد تا موجبات رفع آسیب پذیری شبکه فراهم شود.

هنرمند اضافه کرداین طرح مهم با فعالیت ۵ اکیپ عملیاتی و طی ۳۰ نفرساعت به اجراء در آمد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان خاطرنشان کرداز ابتدای سال ۹۹ تا کنون ۱۰۳۶ مرحله طرح تاب آوری با فعالیت ۳۹۵۹ اکیپ به اجرا درآمده است و طی این مراحل با صرف هزینه ۳۰۴۳۵۶ میلیون ریال، قریب به ۲۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۸۷ فیدر مورد اصلاح و بهسازی قرار گرفته است.

وی تاکید کردمجموعه این طرح ها و اقدامات در راستای رفاه مشترکین و تامین برق پایدار برای مردم شریف استان به ویژه در زمان وقوع بحران های طبیعی به بهره برداری می رسد.

هنرمند به اجرای طرح های تاب آوری در شهرستان خمام اشاره کرد و افزوددر شهرستان خمام تاکنون ۱۷ مرحله طرح تاب آوری با اعتباری معادل ۱۰۱۵۰ میلیون ریال به اجرا درآمده و طی آن ۵۴ اکیپ برای اصلاح قریب به ۱۵ کیلومتر  و ۶ فیدر به فعالیت پرداخته اند.

شایان ذکر است این طرح با حضور علی اکبر جوهری معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و آرش واقف مدیر امور توزیع برق خمام و با تلاش ۵ اکیپ عملیاتی به اجرا درآمد.

نوشته مشابه

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد

شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد.شهردار لاهیجان از برگزاری رویداد ملی عکاسی با محوریت چای در این شهر خبر داد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل در گفت و...

تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر هدف اصلی نشست با شرکای اجتماعی است

تقویت تعاملات و اعتمادسازی بیشتر هدف اصلی نشست با شرکای اجتماعی است

در نشستی مشترک با حضور مدیرکل و معاون منابع بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با اعضای هیات مدیره انجمن مدیران صنایع استان ، مهمترین دغدغه های جامعه کارفرمایی و موضوعات کاری مورد تبادل نظر قرار گرفت . به گزارش گیلان صدر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی...

معرفی ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید در اكسپو ۲۰۲۴

معرفی ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری جدید در اكسپو ۲۰۲۴

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد: برای نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حدود ۲۰۰ بسته‌ سرمایه‌گذاری برای پیشنهاد به سرمایه‌گذاران خارجی در حال آماده‌‌سازی است. به گزارش گیلان صدر و به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ حجت الله عبدالملکی در...

ضرورت بازسازی ساختمان های تاریخی رشت

ضرورت بازسازی ساختمان های تاریخی رشت

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه معماری های بسیار زیبایی در رشت وجود دارد گفت: در شهر رشت معماری های بسیار زیبایی مربوط به ادوار گذشته وجود دارد که نشان دهنده پیشینه معماری است و تاکید داریم چنین ساختمان هایی باید بازسازی شوند. به گزارش گیلان صدر و به...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.