روند کاهشی بیماران بستری در بیمارستان های گیلان/به زودی سهمیه قابل توجهی از واکسن وارد گیلان می شود

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با اشاره به روند کاهشی بیماران بستری در بیمارستان های استان، خاطرنشان کرد: مردم دورهمی خانوادگی نداشته باشند، زیرا دورهمی ها می تواند مجددا روند بیماری را افزایشی کند.

گیلان صدر: دکتر فردین مهرابیان ، از بستری شدن ۲۰۶ بیمار جدید کرونایی در سطح بیمارستان های دولتی و خصوصی استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۲۵ نفر در بخش های مراقبت های ویژه و آی.سی.یو بستری شدند.

وی تعداد کل بیماران بستری در بیمارستان های استان گیلان را ۱۱۶۳ نفر دانست و اظهار کرد: از این تعداد ۱۸۰ بیمار در بخش های مراقبت ها ویژه بستری و ۲۱۰ بیمار بدحال هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به روند کاهشی بیماران بستری در بیمارستان های استان، خاطرنشان کرد: مردم باید بیش از پیش پروتکل های بهداشتی به ویژه حفاظت فردی و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند و دورهمی خانوادگی نداشته باشند، زیرا دورهمی ها می تواند مجددا روند بیماری را افزایشی کند.

مهرابیان، از ورود محموله جدید واکسن به کشور خبر داد و اضافه کرد: با همت دولت و وزارت بهداشت این واکسن ها در حال ارسال به استان ها هستند و به زودی سهمیه قابل توجه جدیدی وارد گیلان می شود.

وی با بیان اینکه طی روزهای آتی تعداد مراکز واکسیناسیون در گیلان افزایش می یابد، گفت: اقدام به راه اندازی دو پایگاه و یک سامانه تلفتی کردیم؛ پایگاه اطلاع رسانی واکسن کرونا(vac.gums.ac.ir)، سایت نوبت دهی آنلاین(سلامت) و سامانه ۴۴۰۱ آماده ارائه خدمت به مردم درباره واکسن، نوع واکسن و نوبتدهی اول و دوم است.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، ساعت پاسخگویی سامانه تلفنی واکسیناسیون را هشت صبح تا ۱۸ عصر دانست و عنوان کرد: شاهد افزایش محسوس سهمیه واکسن گیلان خواهیم بود.

 

نوشته مشابه

اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

اعلام برنامه های دهه کرامت در گیلان

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان اذعان کرد: در ایام دهه کرامت سال جاری گیلان میزبان سه کاروان خدام حرم مطهر امام علی ابن موسی الرضا (ع) است. به گزارش گیلان صدر وبه نقل از ایده آل خبر: اسحق معبود مژدهی عصر امروز سه‌شنبه یازدهم اریبهشت در نشست خبری تشریح و...

جشن روز کارگر با حضور خانواده های کارکنان شهرداری لاهیجان برگزار شد

جشن روز کارگر با حضور خانواده های کارکنان شهرداری لاهیجان برگزار شد

جشن روز کارگر با حضور خانواده های کارکنان شهرداری لاهیجان برگزار شد. به گزارش گیلان صدر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان این مراسم با حضور روح الله بخشی نژاد، سرپرست فرمانداری، اعضای شورای تأمین، بخشداران رودبنه و بخش مرکزی، رییس اداره کار، تعاون...

اتمام تملک شهرداری رشت برای بازگشایی محور شهید عاطفی

اتمام تملک شهرداری رشت برای بازگشایی محور شهید عاطفی

همزمان با روز ملی شوراها و با حضور رییس، اعضای شورا و شهردار رشت، تملک شهرداری رشت در محور شهید عاطفی محدوده خیابان مصباح پشت انبار قند و شکر در راستای کاهش ترافیک شهری به اتمام رسید. به گزارش گیلان صدر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گیل ابراز؛...

پس از حاشیه های فراوان؛ جهانبخش آرمان رفتنی شد

پس از حاشیه های فراوان؛ جهانبخش آرمان رفتنی شد

سرانجام پس از حاشیه های فراوان؛ جهانبخش آرمان؛رفتنی شد. اختصاصی؛ گیلان صدر: شنیده ها از اداره کل استان های وزارت ورزش و جوانان کشور حاکی از آن است که جهانبخش آرمان؛ رییس اداره کل ورزش و جوانان گیلان به زودی با صندلی ریاست این اداره کل؛ خداحافظی می کند. سرهنگ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

اخبار پربازدید

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.